пʼятниця, 10 листопада 2017 р.

Українська мово – гордосте моя

Українська мово – гордосте моя

10 листопада 2017 року у Хоросницькій ЗОШ І-ІІ ступенів під керівництвом вчителя української мови та літератури Яртим В.Р. відбувся виховний захід «Українська мово – гордосте моя». Участь у  святі взяли учні 3-9 класів. На заході були присутні батьки школярів.
Мета заходу – поглибити знання учнів про історію виникнення і становлення письма, історію українського правопису; виховувати в учнів почуття національної гідності, повагу до народу, його історії, любові до рідної мови.

Розпочалося свято декламуванням вчителем української мови Яртим В.Р. вірша «Спочатку було Слово…». Далі ведучі зачитували цікаві факти та вірші про становлення української мови. Яскравості святу додала зустріч учнів з Нестором Літописцем (роль виконав учень 9 класу Веселівський Андрій) та з братами-засновниками нашого письма Кирилом і Мефодієм (учні 8 класу Барабах Павло та Яремчук Назар).
Нагадали усім присутнім про поневіряння рідної мови учениці 7 класу Квик Настя та Богачик Юля, які зачитали «Життєпис української мови». На високому рівні виступила учениця Ханик Марія, яка зіграла роль української мови.
Вдалості святу додали сценки «Багата уява» (роль виконали учень 8 класу Барабах Павло та учениця 9 класу Менда Катерина) та сценка «гуцули на полонині» (участь взяли учні 9 класу Веселівський Андрій, Яртим Борис та Яворська Вікторія).
Під час виховного заходу прозвучали такі пісні: «Моє ім’я – Україна», «Моя молитва», «Розкажу про Україну». Завершилося свято виконанням усіма учасниками пісні «Українська мова – мова єднання».
Директор школи Дудок М.І. подякувала усім учасникам заходу та вчителю української мови та літератури Яртим В.Р. за чудове свято, проведене на найвищому рівні.

Немає коментарів:

Дописати коментар